  • 31. Data: 2005-01-22 18:50:56
    Temat: Re: zmuszony do prenumeraty ?
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "Andrzej Smereka" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:cstvr0$en0$1@news.onet.pl...

    > Jeżeli przysłali fakturę to chyba podał im namiary firmy?

    Wszystko co napisał świadczy o tym że zamówienie złożył.
    Nie wykręci się, chyba że sobie sami siana dadzą....

  • 32. Data: 2005-01-26 08:43:24
    Od: "EFMETAL" <e...@e...com.pl>

    Mieliśmy w firmie ciekawy przypadek - firma X przysłała (zwykłym listem)
    fakturę VAT za usługę "wpisu (naszej) firmy do indeksu firm Y" za kwotę 450
    zł netto (oczywiście niczego nie zamawialiśmy i jak sądzę staliśmy się
    ofiarą spamu). Jedyny kontakt z firmą podany na fakturze (poza adresem
    pocztowym) to numer telefonu zaczynający się na 0300... - faktura wylądowała
    w koszu, niemniej jestem ciekaw, jak ta firma radzi sobie z VAT-em - w końcu
    go naliczyła :)

    a tak przy okazji dawna Górna Wolta nazywa się obecnie Burkina Faso

    --
    Przemysław Banaś
    EFMETAL

  • 33. Data: 2005-01-26 09:07:10
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 26 Jan 2005, EFMETAL wrote:
    >+ w koszu, niemniej jestem ciekaw, jak ta firma radzi sobie z VAT-em - w końcu
    >+ go naliczyła :)

    ...ale nie zawsze obowiązek podatkowy powstaje w momencie wystawienia
    faktury. Są przecież regulacje szczegółowe - a to dla telekomunikacji,
    a to dla prenumeraty,....

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)