  • Data: 2004-04-05 09:46:24
    Temat: zus - raporty dla ubezpieczonych
    Od: "monia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć,
    Mam pytanko w sprawie raportów ZUS RMUA...
    Otóż w firmie, w której zaczęłam pracować, panuje zwyczaj drukowania raportów
    RMUA w dwóch egzemplarzach.. - 1 dla ubezpiczeonego a 2 wpina się w
    dokumentację... W rezultacie, przy dużej liczbie pracowników, segregatorów
    pełnych RMUA przybywa jak grzybów po deszczu..

    Zastanawia mnie czy płatnik ma obowiązek przechowywać te raporty ?

    W poprzedniej firmie, w której pracowałam, nie mieli podobnych tradycji.
    Nie jestem specjalistą od zus-u, więc nie wiem, która z tych sytuacji jest
    prawidłowa.. Proszę o sugestie.

    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za pomoc,
    Monia.