  • Data: 2007-09-25 20:27:03
    Temat: Re: zwolenienie lakarskie a "generowanie kosztów"
    Od: Jagna <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 25 Sep 2007 21:58:36 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > A jak wyglądałaby sprawa, jakby się okazało że ktoś bardzo chce się
    > przyczepić a osoba która była po części nie ma zgłoszonego statusu
    > "osoby współpracującej"?

    Ale przecież żona nie musi współpracować, żeby w imieniu męża odebrać
    fakturę, prawda? ;>
    A do tego wystarczy oświadczenie osoby prowadzącej DG, gdyby kontrola
    o taki fakt zapytała.

    No chyba, że na współpracę znajdą się dowody (CBŚ?) ;)

    > Idzie mi o potencjalne ryzyko, że ZUS upomni się o ew. składki
    > zdrowotne od początku DG :] (albo zawarcia małżeństwa, jeśli
    > było później).

    Potencjalne ryzyko będzie pewnie zawsze, ale żeby aż tak bardzo ZUS miałby
    utrudniać życie? Chciałabym wierzyć, że nie :)

    --
    Pozdrawiam,
    Jagna