    From: "Damir" <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: zwolnienie a druki do ZUS
    Date: Wed, 3 Jul 2002 10:48:41 +0200

    Użytkownik "Małgorzatka(+)" napisał w wiadomości

    > Wiesz, moze i to rozsadne ze strony ZUS'u. Ale ja uwazam, ze jesli masz
    100%
    > pewnosci, ze zasilek chorobowy Ci przysluguje (nigdy nie spozniles sie ze
    > skladka) to niby dlaczego masz placic pelna skladke za czas choroby? Ja za
    > miesiace w ktorych bylam chora od razu placilam pomniejszone skladki
    (tylko
    > za "zdrowe" dni), a jak mnie pani przy skladaniu deklaracji pytala czy
    > zasilek juz wplynal to mowilam, ze nie, ale ze na pewno wplynie :) Nie
    > widzialam powodu dla ktorego mialabym bawic sie w rozliczanie korektami
> [...]

    Zgadzam sie z przedmowca. Jezli jest chorobowe to placilbym skladki
    pomniejszone o dni choroby. Po co sobie "zamrazac" gotowke w ZUS-ie skoro
    mozna ja wykorzsytac na cos innego. A w wypadku kiedy chorobowe nie wplynie
    to wtedy zrobic korekte i zaplacic im to co sie nalezy- no i oczywiscie
    interweniowac :-)