    From: "Jacek" <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Refakturowanie biletów kolejowyc
    Date: Wed, 8 Sep 2004 22:56:30 +0200
    Sender: q...@p...onet.pl@nat-c.acn.pl

    Moi problem wyglada tak:

    mam podpisaną z firmą umowe managerską w ktorym firma zoobowiązuje się do
    pokrycia kosztów przejazdu i repreznetacji.

    Ksieguje wszystkie takie wydatki: PKP (7%VAT) konsumpcaj 7% vat na swoje DG
    i potem wystawiam fakturę firmie.

    Problem polega na tym że wystawiam fakturę na łaczne koszty za caly msc i w
    związku z tym piszę koszty przejazdów powiedzmy 500 PLN netto i doliczam
    22% VAT.

    Księgowa w tej firmie wpadał na pomysł że powinno być tylko 7 % Vat na moich
    fakturach przy tej pozycji.

    Twierdzi że tak mogę zrobić, mi to śmierdzi prosze pomóżcie

    Jacek