  • 11. Data: 2006-02-23 08:13:26
    Temat: Re: Rejestracja do VATu
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 22 Feb 2006, złodziej podatków. wrote:

    > Ja proponuję pobrać z US stosowny druk i wysłać go poleconym,

    A dlaczego nie złożyć ?
    Ja rozumiem że "ale Pan nie może".
    Ale może złożyć - US ma obowiązek przyjąć i rozpatrzeć sprawę odmownie
    lub pozostawić bez rozpoznania (ale powiadamiając) jeśli złożono
    nieprawidłowo.
    Przy wysyłaniu poleconym jest standardowy problem - nie ma dowodu CO
    wysłano.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 12. Data: 2006-02-23 17:03:44
    Od: "złodziej podatków" <e...@p...onet.pl>

> [...]
    > nieprawidłowo.
    >  Przy wysyłaniu poleconym jest standardowy problem - nie ma dowodu CO

    Bardzo trafna uwaga i powiem więcej. Już mnie takie coś uchroniło przed "
    działką ". Bodaj że nie złożyłem w terminie jakiejś deklaracj, ale był taki
    zbieg okolicznmości że w tym terminie wysyłałem jakieś papiery do US. I
    oczywiście powołałem się na to że były w tej samej przesyłce. Poanienka ( nota
    bene bardzo miła ) która zabrała się do mnie dość ostro i już zaczynała mnie
    straszyć mandatem spuściła z tonu i stwierdziła że " to może dostarczy je pan d
    bezpośrednio do mnie, tak aby nie szły przez kancelarię bo kancelistka będzie
    miała nieprzyjemności ". I udało się.W innym przypadku seta przynajmniej
    poszła by gdzieś.

    Pozdrawiam.