  • 1. Data: 2006-02-10 21:00:05
    Temat: Ryczałt-wykaz rodzajów działalności
    Od: "Mariusz" <m...@p...onet.pl>

    Witam,
    poszukuję wykazu w którym wyszczególnione jest jaki rodzaj DG można
    prowadzić żeby być na ryczałcie. Widziałem kiedyś coś takiego
    w jakimś US ale nie znalazłem nigdzie w necie.
    Może ktoś ma namiar na cos takiego.

    Z góry dzięki
    Pozdrawiam
    Mariusz
    www.xenony.cebid.pl

  • 2. Data: 2006-02-10 21:15:21
    Temat: Re: Ryczałt-wykaz rodzajów działalności
    Od: "Paweł Hałas" <p...@i...pl>

> [...]
    >prowadzić żeby być na ryczałcie. Widziałem kiedyś coś takiego
    >w jakimś US ale nie znalazłem nigdzie w necie.

    Witam...

    http://www.wskazniki.pit.pl/pages/i/192.php

    Pozdrawiam

    Paweł