  • 1. Data: 2006-02-10 22:09:30
    Temat: Faktury + Karty kredytowe
    Od: "Gabriela" <g...@n...a4.pl>

    Mam następujące pytanie. Posiadam DG, jestem VATowcem. Sklep internetowy. W
    opcjach płatności posiadam m.in. kartę kredytową (korzystam z allpay).
    Dostałam płatność kartą na allpaya na początku stycznia (wtedy tez
    wystawiłam fakturkę osobie fizycznej nieprowadzącej działalności), a
    pieniążki z konta allpay przelałam na swoje dopiero dziś... czy w razie
    kontroli mogą być jakieś problemy że te pieniądze wpłynęły na konto firmowe
    w lutym a faktura jest ze stycznia? I czy kontroler nie będzie się czepiał
    jakiegoś konta w allpay , które defacto kontem bankowym nie jest?
    Druga sprawa- miałam zamówienie, będzie zrealizowane ok 14 lutego (trzeba
    ściągnąć towar). Ale klient przelał mi pieniążki 30 stycznia. Czy to
    oznacza, że do 7 lutego mam wystawić fakturę zaliczkową?
    Trzecia sprawa, sprzedałam towar, wystawiłam paragon, pieniądze wpłynęły na
    moje konto, ale będzie zwrot. Rozumiem, że po powrocie paragonu do mnie (i
    towaru) dokonuję przelewu na tę samą kwotę spowrotem i US nie będzie się
    czepiał, że na rachunek wpływa nieudokumentowana kwota a potem wychodzi (tzn
    udokumentowana paragonem oprócz kosztów przesyłki, które jednak też zwracam)
    Z góry dzięki za info