  • Data: 2002-06-06 21:29:00
    Temat: Remanent poczatkowy
    Od: ".:: Wojtek ::." <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Chyba zawaliłem :(. Nie sporządziłem remanentu początkowego, chociaż podobno
    jest taki obowiązek złożenia , ze nalezy zgłosić do 7 dni od daty
    sporządzenia remanentu w US nawet jak jest zero. Z tym, że nie mam towarów
    handlowych, tylko wyposażenie i materiały biurowe. Jak to odkręcic?
    Czy mozna tak zrobic: zgłosić do US za 7 dni remanent, tylko co z tymi
    zakupami, które dokonałem jak wprowadzic do KPiR i czy moge potem odliczyć
    VAT?
    Czy remanent może byc później niz dokonane zakupy?
    POMOCY :)