  • 1. Data: 2005-05-19 17:29:51
    Temat: nowe przepisy na samochod
    Od: "Tomasz" <tom.tom.tom[usun]@wp.pl>

    Witam
    Poniewaz nie czytam Dzinnika Ustaw mam pytanie. Czy przepisy dotyczace
    samochodu i nowego odlaczania VAT od niego byly juz tam ogloszone? Od kiedy
    beda obowiazywaly te przepisy bo przeciez nie od 1 czerwca.
    Moze ktos mi podpowie jak to jest z tym?
    Pozdrawiam
    Anna M

  • 2. Data: 2005-05-20 18:22:34
    Temat: Re: nowe przepisy na samochod
    Od: "M B" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz" <tom.tom.tom[usun]@wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    kiedy
    > beda obowiazywaly te przepisy bo przeciez nie od 1 czerwca.
    > Moze ktos mi podpowie jak to jest z tym?

    Po 90 dniach od ogłoszenia.
    Wycofano wzór Lisaka
    Ważne: jeśli masz w leasingu samochód uznany za ciężarowy wg Lisaka a nie
    spełnia wrunkow do uznania za ciężarowy wg nowych zasad to do 15 czerwca
    trzeba taką umowe zarejestrować w US żeby można było odliczać cały VAT tak
    jak do tej pory
    MB

  • 3. Data: 2005-05-21 09:08:33
    Od: "ANIA" <a...@w...pl>

    Użytkownik "M B" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > jak do tej pory
    > MB
    >
    > No wlasnie.. Tylko dlaczego wszyscy tak panikuja z kupnem nowego auta
    z homologacja ( na starych przepisach)
    skoro nowe przepisy beda obowiazywaly po 90 dniach? Wiec w tak zwanym
    "miedzyczasie"
    co bedzie obowiazywac?
    Anna M

  • 4. Data: 2005-05-25 22:21:58
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 20 May 2005, M B wrote:
    [...]
    >+ Wycofano wzór Lisaka

    Swoją drogą - ciekawe czy ktoś skorzysta z VI Dyrektywy.
    Oczywiście oznaczałoby to "walkę" z 'przestrzaganiem prawa
    inaczej', ale w końcu zasada że nie wolno *pogarszać* zasad
    przysługiwania odliczania VAT obowiązuje... zgadza się ?

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)