    From: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: SC z żoną?
    Date: Fri, 10 Jan 2003 22:01:42 +0100

    Witajcie,

    mam SC, jednak wspólnik już od roku marudzi, żebym se znalazł innego
    wspólnika (kasa, kasa, kasa, kasa, kasa, kasa, kasa, kasa, kasa, kasa,
    kasa, kasa, kasa, kasa, kasa, kasa, kasa, kasa, kasa, kasa, kasa, kasa).
    Niestety nie potrafię :-( Wiadomo, że SC to dość mocny związek, o
    konieczności dużego zaufania do wspólnika, więc byle kogo nie wezmę, a
    wszyscy nie byle jacy nie mogą. Jedyna osoba spełniająca warunki
    zaufania, a jednocześnie ogólnożyciowe to moja żona. Niestety jest moją
    żoną :-( Czy jedyny sposób na jej uwspólniczenie to rozwód? A może
    wystarczy jakaś rozdzielność majątkowa czy inne cóś?

    Co robić w tej sytuacji?

    --
    Jego Szara Eminencja Czcigodny mag. Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: mag. Przemysław Adam Śmiejek)

    Zapraszam do *SLUGu*: http://silesia.linux.org.pl/