    From: "Aga & Marcin" <r...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: ŚT i początek DG
    Date: Wed, 8 Mar 2006 06:36:44 +0100

    Witam !
    Pozwalam sobie zadać Państwu pytanie.
    Nasza sytuacja jest taka:

    1. Dzialalnośc rozpoczelismy 25-01-2006
    w styczniu wystawiliśmy 1 fakturę sprzedaży i mieliśmy 4 faktury zakupu
    wyposażenia (rozliczyliśmy VAT-7 i PIT 5
    za styczeń).

    2. Z tego co juz wiemy nie wprwadziliśmy na poczatku DG komputera
    (komputer+drukarka + monitor) który
    wniosłam do firmy. mój stary komputer wart był/jest w styczniu 1450 zł.
    (czy może być traktowany jako środek trwały jest ponizej 3500 zł ?, w
    przyszłym miesiący planujemy zakup nowego komputera pow. 3500 zł czy w takim
    przypadku zasadne będzie wprowadzanie tego starego ??) Czy wprowadzenie tego
    zestawu jest konieczne ??
    Powstaje pytanie czy nie wpisanie tego komputera rodzi konsekwencje co do
    zlożonych PIT 5 za styczeń ??? czy prostować to w lutym ? Gdy teraz ten
    zesstaw wpiszemy na stan ŚT z datą rozpoczęcia dzialności 25-01-2006 ??
    Pytanie to chyba
    jest istone bo w miesiącu luty dokonaliśmy zakupów które " ulepszają
    wkorzystywany komputer (monitor LCd).

    Będe b. wdzięczna za pomoc.

    Pozdrawiam
    Agnieszka