  • 1. Data: 2006-04-22 07:19:46
    Temat: Sami Swoi okradają klientów
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Witam,

    kupiłem jakiś czas temu numer samych swoich. Dzwoniłem na BOK i zapytałem o
    możliwość odzyskania numeru w razie utraty. Dostałem informację, że mam
    wypełnić formularz i odesłać i wtedy nie będzie problemu. Wypełniłem,
    wysłałem, następnie umieściłem numer na wizytówkach, ofertach i w innych
    miejscach dostępnych dla moich klientów. Wczoraj skradziono mi telefon. Tym
    razem BOK Samych Swoich odpowiada że mogę ich cmoknąć w dzyndzel, a numeru
    nie oddadzą. W ten sposób straciłem pieniądze na kampanię reklamową oraz
    kontakt z klientami.

    Zostałem oszukany i okradziony przez Samych Swoich. Ostrzegam wszystkich
    przed tą szemraną firmą.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 2. Data: 2006-04-22 08:22:16
    Temat: Re: Sami Swoi okradają klientów
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    > Zostałem oszukany i okradziony przez Samych Swoich. Ostrzegam wszystkich
    > przed tą szemraną firmą.

    Znaczy przed Polkomtelem?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2006-04-22 14:19:00
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    A był to sobota 22 kwiecień 2006 10:22, gdy SDD napisał(a) coś na
    pl.soc.prawo.podatki. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

    > Użytkownik "Tristan Alder" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Znaczy przed Polkomtelem?

    Nie, Polkomtel jest OK. Okazało się, że jednak po telefonie do Polkomtela
    się dało wymienić. Po prostu panienka w BOK-u była idiotka.

  • 4. Data: 2006-04-22 23:54:30
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    > Nie, Polkomtel jest OK. Okazało się, że jednak po telefonie do Polkomtela
    > się dało wymienić. Po prostu panienka w BOK-u była idiotka.

    A ile podatku zaplaciles od tej wymiany? ;)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2006-04-23 17:38:51
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    A był to niedziela 23 kwiecień 2006 01:54, gdy SDD napisał(a) coś na
    pl.soc.prawo.podatki. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

    > Użytkownik "Tristan Alder" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A ile podatku zaplaciles od tej wymiany? ;)

    22%. A co? Powinno być mnie? Przy tej kwocie to wiesz...