  • 1. Data: 2006-04-22 07:16:02
    Temat: zagraniczny "case"
    Od: Kwik <k...@i...pl>

    wittam,

    pytanie dot. rozliczenia dochodow z zagranicy.
    1. Przypuscmy, ze w UK zarobilem 2500funtow, od tego zaplacilem 350
    funtow podatku.

    2. Teraz odliczam diete (ok. 30funtow/dzien)x30 (bylem w anglii 4m-ce),
    jako koszt uzyskania przychodu. Podstawa opodatkowania to teraz 1600
    funtow.

    3. 1600 funtow to, upraszczajac, 8800zl

    4. 8800-minimum podatkowe daje ok 6tys do opodatkowania

    5. 6tys*19% to ok 1100 zl podatku do zaplacenia, ale w UK zostawilem juz
    fiskusowi 350 funtow (niemal 2000 zl)

    Oczywiscie nie sadze, zeby US zwrocil mi roznice (900zl). Chodzi mi o
    to, czy bede z US "na czysto"?

    Liczby w zaokragleniu, chodzi mi o zasady.

    Uprzejmie prosze o naprostowanie mojego toku myslenia i wskazanie w nim
    bledow, ewentualnie - potwierdzenie slusznosci toku mojego rozumowania

    Kwik

  • 2. Data: 2006-04-22 13:23:11
    Temat: Re: zagraniczny "case"
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Kwik wrote:
> [...]
    >
    > Uprzejmie prosze o naprostowanie mojego toku myslenia i wskazanie w nim
    > bledow, ewentualnie - potwierdzenie slusznosci toku mojego rozumowania

    US nic nie zwroci. Ale tez nic nie bedziesz musial doplacac.
    Rozlicz to tylko na pit-36 i bedziesz mial spokoj.