    From: "SlyCom" <smadej_NOSPAM@_NOSPAM_slycom.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Samochód na firme a odliczenie podatku
    Date: Wed, 17 Nov 2004 15:10:09 +0100

    Witam,

    mam następujące pytanie. Chce kupic samochod osobowy na firme (nie
    ciezarowy). Samochod (używany) ma byc sciagniety z zagranicy. W tym miesiacu
    mam dosc duzy obrot i chcialbym kupic ten samochod ale jak ma sie sprawa z
    podatkiem. Kiedy moge odliczyc zakup samochodu z dochodu?

    pierwsza czesc wplaty na samochod bedzie w tym miesiacu a nastepna w
    przyszlym. czy moge zadatek odliczyc juz sobie na ten miesiac czy dopiero
    mozna to odliczyc przy fakturze calkowitego zakupu?