  • 11. Data: 2003-02-09 20:40:50
    Temat: Re: Samochód w firmie-pytania.
    Od: hADeSik <h...@h...sru>

    ###----- w odpowiedzi na list od Jacek -----###
    > Nie martw się, ja też dzisiaj od Maddy dostałem za swoje.Za szybko
    > czytam-taka diagnoza-notabene cięgi słuszne (po powtórnym wolnym
    > przeczytaniu).Sam bym się op.....ł gdybym zauważył.Człek dobrze
    > myśli,tylko te palce po klawiaturze jakoś "niekompatybilnie" latają.

    Maddy chyba ma dziś zły dzień - odczułem to parę razy...
    a z tym 'opr' dla Ciebie to mnie po prostu wyprzedziła ;-)

    hADeSik

    podstawy: http://www.zus.4un.pl | http://www.podatki.4un.pl
    http://www.forum.dlaciebie.net - tam często bywam...

  • 12. Data: 2003-02-09 22:54:22
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    > ###----- w odpowiedzi na list od Jacek -----###
    > Maddy chyba ma dziś zły dzień - odczułem to parę razy...
    > a z tym 'opr' dla Ciebie to mnie po prostu wyprzedziła ;-)

    Czyli Ty masz gorszy dzień (od Maddy oczywiście).Maddy i tak bedzie górą,bo
    jej się to należy.Tylko nie myślcie że smile'a zapomniałem.
    Oj ......... kobietom dajesz sie wyprzedzać :-)) (miałem w miejscu tych
    kropek coś innego napisać,ale pomny pewnych sytuacji,zdążyłem się
    powstrzymać)

    --
    Jacek

    "Jeśli ktoś ci mówi, że będzie lepiej, to wyślij go na drzewo"

    Cytat z Urbana - proszę nie uważać ,że to mój autorytet

  • 13. Data: 2003-02-09 23:00:50
    Od: hADeSik <h...@h...sru>

> [...]
    > Oj ......... kobietom dajesz sie wyprzedzać :-)) (miałem w miejscu tych
    > kropek coś innego napisać,ale pomny pewnych sytuacji,zdążyłem się

    jeśli już to głupawe poczucie humoru czasem a nie zły dzień od razu...
    Chyba dzisiaj już nie myślę...
    Oj od razu kobietom - jednej Maddy tylko ;-)