  • 11. Data: 2009-02-06 13:21:21
    Temat: Re: Sk3adki ZUS
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 06-02-2009 o 14:11:04 SDD <s...@t...pl> napisał(a):

    > U?ytkownik "Tomek" <t...@o...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > Hmmmm - znaczy czekaj. Czyli, ze jak ktos prowadzi DG i placi od 382,80
    > i np. wykona zlecenie (spoza zakresu DG) za 1000 zl - albo za tyle ejst
    > zatrudniony, to wtedy nalezy sie skladka na FP? Kto ja wtedy ma wykazac na
    > deklaracji i zaplacic?

    Z tego co wiem to tak.

    Ja miałem taką sytuację - etat za mniej niż minimalna płaca + zlecenie.
    Sumarycznie przekroczyło to minimalną płacę - i wtedy ob obu źródeł
    należał się fundusz pracy.

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 12. Data: 2009-02-06 13:36:27
    Temat: Re: Składki ZUS
    Od: Flipi <f...@n...poczta.fm>

    SDD pisze:
    > Użytkownik "Flipi" <f...@n...poczta.fm> napisał w wiadomości
    >
    > Jesli podstawa jest nizsza od najnizszego wynagrodzenia, to nie trzeba i nie
    > mozna. Za to po ewentualnym zakonczeniu DG na zasilek tez isc nie mozna.
    >
    > Pozdrawiam
    > SDD

    hmmm. no to teraz już się w tym wszystkim pogubiłem :/
    nie ma jakiegoś prostego programu który to może policzyć za człowieka?
    tak żeby nie popełnić błędu ?

    Czy jak zapłacę według tego co na stronie ZUSU:
    1) 215,35 - zdrowotne
    2) 74,72 - emerytalne
    3) 22,97 - rentowe
    4) 6,89 - wypadkowego (o którym wspomniał Andrew)

    to będzie za mało, za dużo czy w sam raz ;)

  • 13. Data: 2009-02-06 14:08:46
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ja miałem taką sytuację - etat za mniej niż minimalna płaca + zlecenie.
    > Sumarycznie przekroczyło to minimalną płacę - i wtedy ob obu źródeł
    > należał się fundusz pracy.

    Rozumiem, ze zlecenie nie od swojego pracodawcy?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 14. Data: 2009-02-06 14:14:00
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 06-02-2009 o 15:08:46 SDD <s...@t...pl> napisał(a):

    > U?ytkownik "Tomek" <t...@o...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > Rozumiem, ze zlecenie nie od swojego pracodawcy?

    Nie, ale to (chyba) nie ma znaczenia.

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 15. Data: 2009-02-06 17:27:59
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 6 Feb 2009, Flipi wrote:

    > hmmm. no to teraz już się w tym wszystkim pogubiłem :/
    > nie ma jakiegoś prostego programu który to może policzyć za człowieka?

    [OT]
    Już wiesz dlaczego stosowana bywa nazwa "płacznik"...
    (pomijając oczywiście zasługi twórców jak idzie o interface itede,
    ale za algorytm to oni niewiele mogą - tu przepis, tam przepis)

    pzdr, Gotfryd

  • 16. Data: 2009-02-06 18:24:32
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Gotfryd,

    Friday, February 6, 2009, 6:27:59 PM, you wrote:

    > [OT]
    > Już wiesz dlaczego stosowana bywa nazwa "płacznik"...

    Ja tam wolę "pogrom płatnika"...

    [...]

    --
    Best regards,