  • 11. Data: 2005-02-25 20:15:28
    Temat: Re: Składki ZUS [OT]
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Użytkownik PawełJ <p...@w...poczta.onet.pl>
    w wiadomości <news:cvo02r$3ig$1@news.onet.pl> wstukał:

    > problemy z płatnikiem to się dopiero zaczną.
    > w kwietniu wraz z nadejściem wersji 7

    A masz jakieś wieści...
    Zresztą, cóż się dziwić, skoro Cię konfiguracja OE przerasta...

    --
    Możesz miec problemy z wgraniem sterowników. Informatyk bedzie wiedział jak
    wgrac sterowniki do stacji dyskietek.

  • 12. Data: 2005-02-26 13:25:45
    Od: "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl>

    > A masz jakieś wieści...

    Ano takie że prokom szykuje na kwiecień nową wersję. Z nowymi funkcjami.

    > Zresztą, cóż się dziwić, skoro Cię konfiguracja OE przerasta...

    A wskaż zatem moje błędy. Na moje oko jest ok. Ale może faktycznie jestem
    zbyt maluczki do tego.
    No wiesz to w końcu OE a nie jakieś tam mozille no i zwykły windows a nie
    linux.

    --
    PawełJ

  • 13. Data: 2005-02-26 15:28:59
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Użytkownik PawełJ <p...@w...poczta.onet.pl>
    w wiadomości <news:cvptcj$kfe$1@news.onet.pl> wstukał:

    > Ano takie że prokom szykuje na kwiecień nową wersję. Z nowymi funkcjami.

    Czyżby mieli już info z sejmu, że zmiana ustawy "o ZUS" przejdzie? Wrrrr. ;>

    > A wskaż zatem moje błędy. Na moje oko jest ok. Ale może faktycznie jestem
    > zbyt maluczki do tego.

    Prosze Cię bardzo, oto link: <http://evil.pl/pip/OE.html>, jeśli ustawisz wg
    tych trzech obrazków będzie OK również nie na oko :)

    > --
    > PawełJ

    OE w wersji z Twoich nagłówków sam wstawia poprawny delimiter "-- " przed
    podpisem, który możesz ustawić w Narzędzia >Opcje >Podpisy

    --
    Samemu to mozesz pomylic te przewody. To może byc fatalne w skutkach.
    Odkręcajac FDD od obudowy to wkrętak może się osunąc i zepsujesz dysk

  • 14. Data: 2005-02-28 07:42:26
    Temat: Re: Składki ZUS
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    >. ......
    > Wysłanie deklaracji elektronicznie wymaga
    > mniej zachodu, a system się lepiej czuje. :-)

    poza tym, że co roku musisz się udać do oddziału pracującego w dziwnych
    godzinach (chyba do 15) i wymienić klucz na nowy :(

    --
    pozdrawiam
    plusz ( http://www.plusz.pl )

  • 15. Data: 2005-03-01 15:29:07
    Od: "ania" <a...@e...pl>

    Użytkownik "plusz"

    > poza tym, że co roku musisz się udać do oddziału pracującego w dziwnych
    > godzinach (chyba do 15) i wymienić klucz na nowy :(

    nie co roku - a co roku minus min 14 dni! ot taki troche krotszy prokomowy
    rok
    i jeszcze musisz zabrac wszystkie mozliwe dokumenty (regon, nip
    zaswiadczenia, dowod osobisty) zeby mogli sprawdzic ze ty to ty!

    --
    www.aem.pl GG: 1145538

  • 16. Data: 2005-03-01 16:36:32
    Od: Wugof <A...@a...spamowy>

    On Fri, 25 Feb 2005 17:41:10 +0100, cef wrote:

    > ale jak zmienia się cokolwiek innego
    > (np % składki zdrowotnej) to trzeba składać.

    W poprzednim roku tak, w tym nie trzeba.
    Właśnie w ZUSIE otrzymałem taką informację.
    Chyba że zmieniasz jakieś swoje dane.