  • Data: 2003-10-28 15:20:27
    Temat: Składki ZUS, a chorobowe
    Od: "Romulus" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czy ktoś z Szanownych Grupowiczów potrafi mi wyjaśnić następującą rzecz:
    Prowadzę pozarolniczą działalność gospodarczą od 6 lat. Prawie rok temu, w
    styczniu, opłaciłem po terminie składki ZUS w tym składkę na ubezpieczenie
    chorobowe. Od lipca do obecnej chwili przebywam na zwolnieniu chorobowym.
    Rozumiem, że mi zasiłek chorobowy nieprzysługuje - ale czy jestem obowiązany
    opłacić składki ZUS za czas pobytu na zwolnieniu lekarskim.
    Z góry dziękuję za pomoc.

    Pozdrawiam

    Romulus