  • Data: 2008-11-26 18:00:24
    Temat: Spadek a US
    Od: "Kokoro" <p...@n...india.com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Mam 2 pytania odnośnie ubezpieczenia oraz funduszu inwestycyjnego, które zostały
    odziedziczone po mamie.

    Mama zostawiła mi oraz bratu polisę ubezpieczeniową (Amplico) z opcją na wypadek
    śmierci. Chciałbym się dowiedzieć czy suma tego ubezpieczenia musi złostać zgłoszona
    do US w ciągu miesiąca od daty zgonu (tak jak jest to w przypadku pieniędzy na
    odziedziczonym funduszu inwestycyjnym)?

    Jeśli fundusz inwestycyjny nie przeleje mamy wkładu na nasze konto bankowe przed
    upływem miesiąca, to czy należy podać do US kwotę "przyblizoną", czy zaczekać z tym
    do momentu, aż fundusz nie przekaże tych pieniędzy na konto.

    Dziękuję za odpowiedź
    Pozdrawiam
    Piotrek