    From: Maciek <m...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Sposób zapłaty na fakturze: przelew, a wpłata gotówkowa
    Date: Mon, 25 Jan 2010 12:26:26 +0100

    Witam

    Kontrahent jest mi winien pieniądze (trzy niezapłacone faktury). Na
    fakturach dawno upłynął termin zapłaty, jest tam wpisany sposób zapłaty
    "przelew". Obecnie człowiek chce mi zaległe kwoty wypłacić w gotówce, bo
    będzie przejazdem w okolicy. Jaki dokument powinienem mu wystawić, żeby
    miał jakieś potwierdzenie wpłaty? KP (kasa przyjmie)? Czy mogę wystawić
    jeden na dwie faktury (i być może fragment trzeciej), czy raczej do
    każdej faktury oddzielny? To się wystawia w dwóch egzemplarzach, czy
    raczej tylko dla niego?

    Maciek