  • 11. Data: 2014-08-12 09:44:12
    Temat: Re: Sprzedaż cudzego towaru
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 12 Aug 2014, Adam wrote:

    > Dokumentu WZ nie oddaje się.

    A to źle zrozumiałem, OK.

    pzdr, Gotfryd

  • 12. Data: 2014-08-13 16:19:24
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 11.08.2014 o 23:55, Gotfryd Smolik news pisze:

    > Jeszcze parafa. Sprawdź w rozporządzeniu, ale na ok. 100% jest tam mowa,
    > że KAŻDY dokument przyjęcia towaru handlowego musi być podpisany przez
    > osobę przyjmującą.

    Czyli odpada robienie komputerowe tabelki, pozostaje ręczne pisanie?
    A jak zwrot, to wpisać datę zwrotu i podpis?

  • 13. Data: 2014-08-16 10:54:22
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 13 Aug 2014, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Czyli odpada robienie komputerowe tabelki, pozostaje ręczne pisanie?

    Poproszę o łatwieszy zestaw pytań.
    Zestaw łatwiejszych pytań też może być.
    Pytanie pomocnicze: czy kwalifikowany podpis cyfrowy z datą pewną
    to są "komputerowe tabelki"?
    Nie wiem jak ewentualna kontrola zareaguje na "komputerowe tabelki" :(

    > A jak zwrot, to wpisać datę zwrotu i podpis?

    Nie sprawdzałem, więc z przezorności tak bym zrobił (mając i tak
    papier z datami).

    pzdr, Gotfryd

  • 14. Data: 2014-08-17 18:25:40
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 16.08.2014 o 10:54, Gotfryd Smolik news pisze:

> [...]
    > to są "komputerowe tabelki"?
    > Nie wiem jak ewentualna kontrola zareaguje na "komputerowe tabelki" :(

    I tak nie mam cyfrowego podpisu...
    Więc pozostaje ręczne pisanie na papierze... OK.