  • 31. Data: 2015-05-24 23:28:20
    Temat: Re: Sprzedaż mieszkania spadkowego <5lat i kupno nowego a następnie darowizna
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    t-1 wrote:

    > Czy obecnie jest zabronione mieszkać w 2 mieszkaniach naraz zamiast w
    > jednym dużym? Np. rano tu wieczorem tam.
    > Albo w drugim ze względu na metraż pierwszego trzymać mniej potrzebne
    > (np. zimowe w lecie) rzeczy. Czyżby to nie były własne cele mieszkaniowe?
    > Tylko meldunek można mieć na 1 adres, co też nie przesądza zamieszkania.

    Nie zabrania mieszkach w 2 ani w 10.
    Pod warunkiem, ze zaraz po kupieniu nie podarujesz go synowi, ktory tam
    zamieszka.

  • 32. Data: 2015-05-25 15:44:48
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 24 May 2015, t-1 wrote:

    > Czy obecnie jest zabronione mieszkać w 2 mieszkaniach naraz zamiast w jednym
    > dużym? Np. rano tu wieczorem tam.

    Na dzień dobry, jest zderzenie różnych papiórków (nie wykluczając
    takich wynikłych z rozporządzeń, a nie ustawy, tym samym konstytucyjnie
    "nieuprawnionych" do nakładania obowiązków), w których jest *adres*
    zamieszkania, z "miejscem zamieszkania" zdefiniowanym w ustawie.
    Zdaniem Kodeksu Cywilnego jest to miejscowośc.

    > Albo w drugim ze względu na metraż pierwszego trzymać mniej potrzebne (np.
    > zimowe w lecie) rzeczy. Czyżby to nie były własne cele mieszkaniowe?
    > Tylko meldunek można mieć na 1 adres, co też nie przesądza zamieszkania.

    Tak bardzo jak bardzo jestem skłonny się zgodzić z tym co piszesz,
    tak i ciekaw jestem, co by na to powiedzieli w WSA i NSA ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 33. Data: 2015-09-01 12:25:58
    Od: " ąćęłńóśźż" <ąćę@łńó.śżź>

    To się akurat jakiś czas temu zmieniło.
    Pewnie paru POsłów miało podatek zapłacić, to zmienili, jak to w POlsce.

    -----