  • 1. Data: 2009-03-12 18:42:50
    Temat: Sprzedaż samochodu używanego w DG po 6 latach
    Od: "Jawa" <j...@o...pl>

    W latach 2001-2003 miałem na ewidencji ST samochód, który wycofałem z ewidencji
    w kwietniu 2003. Zamierzam go sprzedać 1 maja tego roku. Ponieważ minie wtedy 6
    lat od wycofania z DG, więc nie będę płacił podatku dochodowego od zysku ze
    sprzedaży.
    Czy w takim wypadku nadal powinienem wystawić fakturę na ten samochód z VAT zw.
    ( tak jakby to miało miejsce przed upływem 6 lat ) czy może sprzedaż ze zwykłą
    umową kupna sprzedaży ?
    Pozdrawiam
    Jawa