  • 1. Data: 2009-03-12 15:47:22
    Temat: Wspólne rozliczanie PIT za 2009
    Od: "krawiec" <k...@t...pl>

    Z góry zaznaczam, że temat PIT-ów przerabiam po raz pierwszy w życiu.
    Czy będzie miało sens wspólne rozliczanie małżonków za 2009 rok, jeśli żadne
    z nich osobno nie przekroczy pierwszego progu podatku PIT czyli 85 528 zł?
    Jeśli tak, to na jakie ewentualne korzyści mogę liczyć?

  • 2. Data: 2009-03-12 21:47:18
    Temat: Re: Wspólne rozliczanie PIT za 2009
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    krawiec wrote:
    > Z góry zaznaczam, ?e temat PIT-ów przerabiam po raz pierwszy w ?yciu.
    > Czy bedzie mia?o sens wspólne rozliczanie ma??onków za 2009 rok, je?li ?adne
    > z nich osobno nie przekroczy pierwszego progu podatku PIT czyli 85 528 z??
    > Je?li tak, to na jakie ewentualne korzy?ci moge liczyae?

    wejdz na www.pity.pl, ściągnij sobie program.
    Wpisz jakieś liczby oddzielnie, potem razem i zobacz jaka różnica wychodzi.

  • 3. Data: 2009-03-12 22:01:36
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 12-03-2009 o 22:47:18 witek <w...@g...pl.invalid> napisał(a):

    > wejdz na www.pity.pl, ściągnij sobie program.
    > Wpisz jakieś liczby oddzielnie, potem razem i zobacz jaka różnica wychodzi.

    Jeśli wychodzi to samo to IMVHO i tak lepiej jest się razem rozliczyć.
    Gdyby jakimś cudem US powiększył dochód do opodatkowania, to jest
    większy zakres I progu.

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek