  • 1. Data: 2009-03-12 15:50:01
    Temat: pit-37 muszę złożyć?
    Od: m...@g...com

    Witam,
    Pytania może banalne ale chciałbym się upewnić. Udokumentowane dochody
    za 2008 rok miałem w formie umowy o pracę zawartej pod koniec roku, w
    związku z powyższym nie przekroczyłem kwoty wolnej od opodatkowania,
    na pit-11 przyslanym od pracodawcy w polu "zaliczka pobrana przez
    platnika" figuruje: 0zł - czy tak jest prawidłowo? (zaczynają pobierać
    zaliczkę po przekroczeniu tej kwoty?) Oraz jak w temacie, tzn czy
    muszę składać do US pit-37?

  • 2. Data: 2009-03-12 17:05:23
    Temat: Re: pit-37 muszę złożyć?
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    platnika" figuruje: 0zł - czy tak jest prawidłowo? (zaczynają pobierać
    zaliczkę po przekroczeniu tej kwoty?) Oraz jak w temacie, tzn czy

    NIE.
    To nie jest tak.
    Zaliczka ulega obnizeniu kazdego miesiaca o kwote stanowiaca 1/12 kwoty
    pomniejszajacej podatek (ok 500 zl, z tego 1/12 to czterdziesci kilka zl).
    Jesli ktos zarabia bardzo malutko, to moze sie zdarzyc, ze zaliczka ta
    wyjdzie zero.
    W takiej sytuacji dostajemy ubezpieczenie zdrowotne gratis :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2009-03-12 21:45:46
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>