  • From: "Szynal" <r...@d...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Środek trwały czy wyposażenie ???
    Date: Wed, 13 Feb 2002 16:21:54 +0100

    Witam grupowiczów

    Mam pytanie - może trochę lamerskie - kupiłem komputer (w częściach) w
    kwocie ok. 1700 netto. Mam zamiar używać go w mojej DG, ponieważ kwota nie
    przewyższa 2500 całość wpisuję w koszty (czy tak ?). I teraz, czy komputer
    mam wpisać do ewidencji środków trwałych - od razu jako zamortyzowany, czy
    może tylko do ewidencji wyposażenia???
    Jak wygląda sprawa z ewentualnym późniejszym odsprzedaniem takiego sprzętu?
    Rafał Szynalski