  • 11. Data: 2002-04-27 20:34:51
    Temat: Re: Środki trwałe- Help
    Od: "Jarek" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marek" <m...@p...onet.pl>
    napisał w wiadomości
    news:aadk3l$7k0$1@news.tpi.pl...

    > Jak w deklaracji wykażesz VAT od zakupu środków
    > trwałych, i wystąpisz o
    > zwrot, to zapraszają do siebie.

    Rozumiem że tak jest w sytuacji kiedy występuje
    nadwyżka podatku naliczonego nad należnym a ja
    wystąpię do US o jej zwrot na mój rachunek bankowy ?
    Jezeli nie będę się domagał zwrotu owej nadwyżki i
    zostawie ją do czasu kiedy to znowu pojawi się
    podatek naliczony "do zrównoważenia" to opisana
    przez ciebie procedura nie występuje ?

    Jarek

  • 12. Data: 2002-04-28 08:47:50
    Od: "Marek" <m...@p...onet.pl>

    > Jezeli nie będę się domagał zwrotu owej nadwyżki i
    > zostawie ją do czasu kiedy to znowu pojawi się
    > podatek naliczony "do zrównoważenia" to opisana
    > przez ciebie procedura nie występuje ?
    Z mojej praktyki - nie. Wzywali mnie tylko wtedy, kiedy wykazałem podatek do
    zwrotu na rachunek bankowy. Ale jutro zapytam koleżanki, która jest moim
    guru od VAT.