  • 11. Data: 2008-02-15 22:14:18
    Temat: Re: Strata z gpw
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl>

    > Tak
    > ale bardziej chodziło mi czy mogę ta stratę odliczyć od podatku który
    > zapłaciłem z tytułu zatrudnienia :)
    > A z waszych wypowiedzi że mogę odliczyć ale od ewentualnego zysku z
    > giełdy tylko i wyłącznie ,
    >
    > --
    > Pozdrowienia
    > Alpines
    Z wypowiedzi to nic nie wynika.Stratę odliczasz - jak sam do tego doszedłeś -
    OD dochodu pochodzacego z tego samego żródła (A NIE OD PODATKU)- wtym
    przypadku z dochodów z kapitałów , instrumentów i tym podobnych - PIT38.

    pzdr- Kriss

  • 12. Data: 2008-02-16 08:48:49
    Od: Alpi <alpines@tlen_o.pl>

    Był spokojny 2008-02-15 23:14, nic nie zapowiadało, że *Kriss* napisze:

> [...]
    > OD dochodu pochodzacego z tego samego żródła (A NIE OD PODATKU)- wtym
    > przypadku z dochodów z kapitałów , instrumentów i tym podobnych - PIT38.

    Czyli teraz prócz PIT 37 - rozliczam sie z żoną musze jeszcze wypełnić
    PIT 38 - Tak?
    --
    Pozdrowienia
    Alpines

    Niektórzy powiedzieli wszystko, zanim jeszcze otworzyli usta. (Elias
    Canetti)

  • 13. Data: 2008-02-16 13:49:24
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > Pozdrowienia
    > Alpines
    >
    > Niektórzy powiedzieli wszystko, zanim jeszcze otworzyli usta. (Elias

    Yes.