  • 11. Data: 2009-05-04 10:23:18
    Temat: Re: Straty z lat ubiegłych
    Od: "MariuszM" <m...@T...onet.pl>

    > Dodam, że podstawowym problemem jest brak "urzędowego" przekazania Ci
    > informacji o tym, że takie składki zostały zapłacone z *TWOICH*
    > pieniędzy - a bez tego nie wolno odliczyć.
    > Odliczenie przysługuje od "składek zapłaconych przez podatnika".
    > Dopiero po otrzymaniu PI-11 mamy "kwitki" uprawniające do odliczenia.
    > Oraz informację ("urzędową") że odliczono :) (i od czego).

    PITa 11 to ja akurat dostałem.

    --

    pozdrawiam,
    MariuszM

  • 12. Data: 2009-05-04 19:01:36
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 4 May 2009, MariuszM wrote:

    > PITa 11 to ja akurat dostałem.

    Wydawało mi się, że w pytaniu było czy da się "na bieżąco"
    rozliczać m.in. zaliczki płacone przez pracodawcę.
    Najwyraźniej się rozpędziłem :D

    pzdr, Gotfryd

  • 13. Data: 2009-05-05 07:52:37
    Od: "MariuszM" <m...@T...onet.pl>

    Z końcem lutego skończył mi się etat. Dostałem na koniec ładny PIT 11, potem
    była odprawa i też mi chcą dać kolejny PIT 11, zastanawiam się ile jeden
    zakład pracy może w roku wystawić takich PITów 11?
    No ale stan jest taki, że mam już te PITy za 2009 rok i teraz pytanie, czy
    mogę je rozliczyć na bieżąco, czy lepiej w rozliczeniu rocznym?
    Zastanawiam się czy takie rozliczanie w ogóle mi coś da, skoro pracodawca
    zapłacił za mnie już składki, więc chyba nic nie zyskam. Może coś ze
    zdrowotnym by się dało odliczyć, ale tego właśnie nie jestem pewien?
    Więc chyba uwzględnię te PITy dopiero w rozliczeniu rocznym, tylko czy tak
    można?

    --

    pozdrawiam,
    Mariusz

  • 14. Data: 2009-05-05 08:18:11
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 05-05-2009 o 09:52:37 MariuszM <m...@t...onet.pl>
    napisał(a):

    > Więc chyba uwzględnię te PITy dopiero w rozliczeniu rocznym, tylko czy tak
    > można?

    Nie tylko można, ale wręcz nie masz innej możliwości (IMHO).

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 15. Data: 2009-05-05 11:40:19
    Od: "MariuszM" <m...@T...onet.pl>

    > Nie tylko można, ale wręcz nie masz innej możliwości (IMHO).

    Ok, tak też zrobię.

    --

    pozdrawiam,
    MariuszM