  • 1. Data: 2003-12-22 11:57:23
    Temat: jezeli nie firma to co ?
    Od: "Tomek" <k...@i...pl>

    Posiadam serwis WWW i nawiazuje kontakty z roznymi innymi serwisami czy
    podmiotami gospodarczymi, gdzie wymagane jest np. przy wymainie barterowej
    wystawienie faktur znoszących sie.

    Niestety nie mam zarejestrowanej dzialalnosci gospodarczej, gdyz serwis
    jeszcze nie przynosi zyskow na poziomie ktory pozwolilby na utrzymanie
    firmy, czyli pokrycie kosztow ZUS itp.

    Dlatego chcialbym zapytac, czy ktos ma jakis pomysl jak moge przeobrazic
    serwis, by mial osobowosc prawna ? czyli tak by posiadal wlasny NIP, Regon
    itd.
    Dodam jednak, ze zalezy mi jak na najnizszych kosztach miesiecznych.

    Cos slyszalem o zalozeniu stowarzyszenia (jest nas duza grupa w redakcji)
    czy tez fundacji(tu jednak wymagany jest kapital itd).

    A moze jakies inne sposoby ?

    PS. Ile teraz wogole kosztuje miesieczne utrzymanie dzialalnosci
    gospodarczej ?

    Pozdrawiam serdecznie,
    Tomek