    From: "Andrzej" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Świadczenie usług w norwegii- jakie zasady
    Date: Tue, 28 Jun 2005 09:24:36 +0200

    Witam
    Mam taki oto problem

    Zgłosiło sie do mnie 2 ludzi którzy mają pomysł i perspektywy śwaidczenia
    usług budowlanych w norwegii.

    Zamierzają otworzyc spółke cywilna w polsce a wykonywac usługi w norwegii

    Pytanie 1. Czy na pewno tak mozna czy nie powinno byc w norwegii utworzone
    cos w rodzaju przedstawicielstwa?

    Pytanie 2. Jeżeli jest mozliwe takie rozwiązanie to jak bedzie wyglądało
    opodatkowanie PDOF - czy bedzie ono tylo w polsce?

    Pytanie 3. Czy nie ma przeszkód aby opłacać w Polsce ZUS?

    Pytanie 4. Jak bedzie wyglądało opodatkowanie VAT em. Znalazłem w ustawie
    tylko pojecia exportu towarów, importu towarów, importu usług natomiast nie
    ma definicji exportu usług?

    Przyznaje ze troche mnie to zakreciło.
    Pozdrawiam
    Andrzej N.