    From: "Krzysztof Dubowski" <d...@e...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: [[[[ TaxFree czy nie za dużo?? ]]]]
    Date: Mon, 8 Apr 2002 11:31:42 +0200

    TaxFree czy nie za dużo??

    Czy skarbówka może mieć żal do podatnika który sprzedaje duuuuużo rzeczy na
    TAXFREE.

    Problem i pytanie pojawił mi się gdy twarze turystów się powtarzają i robią
    naprawdę spore obroty.

    Handlujemy sprzętem komputerowym, nasi klienci to "turyści" z Białorusi i
    Litwy.

    Czy powinienem się martwić tym że "Sasza" kupuje 10 razy miesięcznie towar
    na wartość po 50 tyś zł. Czy nadal mam im wystawiać TaxFree czy jakoś
    inaczej się to załatwia??

    K.Dubowski