    From: "om" <o...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Ulga remontowa 2003 - POMOCY !!!
    Date: Tue, 28 Oct 2003 11:00:04 +0100

    Witam Wszystkich!

    Zawarłam umowę przedwstępną na zakup mieszkania. W tym roku jeszcze oddanie.
    Zawarcie aktu notarialnego przewidziane jest w 2004 roku. Czy wobec tego
    mogę skorzystać jeszcze w tym roku z ulgi remontowej? Wiem, że podstawą jest
    tytuł prawny do lokalu mieszkalnego. Nigdzie jednak nie znalazłam
    informacji, czy umowa przedwstępna stwierdza właśnie ten tytuł?
    Bardzo prosze o odpowiedź osób znających temat. Tylko proszę nie odsyłajcie
    mnie do archiwum, bo przeglądnięcie około 1000 postów jest nie na moje siły.

    Pozdrawiam,
    Małgorzata