    Date: Mon, 20 Aug 2007 23:50:12 +0200
    From: nijou <n...@w...adres.jest.po.lewej.stronie.malpy.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Umowa o dzieło i samodzielne płacenie podatku - kiedy?

    Witam, wykonałem pewną pracę za którą wystawiłem zleceniodawcy rachunek
    oraz umowę o dzieło. Sytuacja jest taka, że to ja mam opłacić podatek od
    tejże umowy. Wszystko OK, tylko powstaje kwestia - kiedy? W momencie
    wystawienia rachunku czy w momencie otrzymania pieniędzy?

    Mój zleceniodawca spóźnił się miesiąc z płatnością, więc nie płaciłem
    podatku od "niczego". Błąd?

    Druga kwestia - jak opisać taki przelew do US?

    Będę wdzięczny za wyjaśnienie problemu,

    nijou