  • 11. Data: 2009-02-17 09:58:59
    Temat: Re: Umowa zlecenie
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Czaq" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:gne1nq$cu4$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > ok, a jak wygląda sprawa potem z rozliczeniem się z US?
    >
    > Na te zlecenia gdzie był ryczałt zleceniodawca wystawi mi jakiegoś PITa?
    > Czy

    Nie

    > zaliczki na dochodowy będą mi zwrócone (nie zarobie więcej niż kwota wolna
    > od podatku)?
    > Te kwoty z umów zleceń trzeba wykazać na PIT37? A może do ryczałtu jest
    > inny
    > PIT?
    Nie. Nie ma innego. Kwot nei odzyskasz.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 12. Data: 2009-02-17 10:03:52
    Od: "Czaq" <w...@o...pl>

    Użytkownik "SDD" <s...@t...pl> napisał

    > Nie.

    nie = nie uwzględniam tych kwot z ryczałtu nigdzie?

  • 13. Data: 2009-02-17 10:18:21
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > nie = nie uwzględniam tych kwot z ryczałtu nigdzie?

    Na tym wlasnie polegaja ryczalty

    Pozdrawiam
    SDD

  • 14. Data: 2009-02-18 12:43:27
    Od: "Czaq" <w...@o...pl>

    Użytkownik "SDD" <s...@t...pl> napisał

    > Na tym wlasnie polegaja ryczalty

    a jak na rachunku powinienem to nazwać? Jak miałem normlanie to była
    zaliczka na podatek dochodowy, przy ryczałcie tak samo? Czy mam wpisać
    "ryczałt 18%"? cCZy jak?