  • 1. Data: 2009-02-06 19:16:29
    Temat: Umowa zlecenie - 18% czy 19%
    Od: "Czaq" <w...@o...pl>

    Witam,

    Poczytałem trochę i mam mętlik.

    Czy w umowach zlecenia od 2009 obowiązuje zmieniona - 18% stawka podatku
    dochodowego, czy tak jak było dawniej - 19%?

    Może ktoś kompetentny się wypisać?

    Pozdrawiam
    Czaq

  • 2. Data: 2009-02-06 19:34:09
    Temat: Re: Umowa zlecenie - 18% czy 19%
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 06-02-2009 o 20:16:29 Czaq <w...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Czy w umowach zlecenia od 2009 obowiązuje zmieniona - 18% stawka podatku
    > dochodowego, czy tak jak było dawniej - 19%?

    18%, ale ja jestem niekompetenty (nie jestem doradcą podatkowym
    a ta odpowiedź to jedynie moje wyobrażenie o sprawie a nie rzetelna wiedza
    licencjonowanego doradcy po państwowym egzaminie).

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 3. Data: 2009-02-07 00:29:09
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 6 Feb 2009, Tomek wrote:

    > 18%, ale ja jestem niekompetenty (nie jestem doradcą podatkowym

    To ja też niekompetentnie dorzucę podstawę:
    ...w art.41

    pzdr, Gotfryd