eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiUmowa zlecenie i koszty uzyskania › Umowa zlecenie i koszty uzyskania
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Marcin Wasilewski" <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Umowa zlecenie i koszty uzyskania
    Date: Thu, 7 Oct 2004 22:21:35 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 11
    Sender: r...@a...pl@62.141.238.89
    Message-ID: <ck48ia$1uh$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 62.141.238.89
    X-Trace: news.onet.pl 1097180554 2001 62.141.238.89 (7 Oct 2004 20:22:34 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 7 Oct 2004 20:22:34 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1437
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1441
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo.podatki:123462
    [ ukryj nagłówki ]

    Obecnie jestem zatrudniony na umowę zlecenie. Czy przy takiej formie
    zatrudnienia można sobie odliczyć jakieś koszty uzyskania (zryczałtowane),
    podobnie jak przy umowie o pracę, czy też na wszystko muszę mieć faktury?
    Jeśli można, to jaka to jest obecnie kwota miesięcznie lub rocznie. Jeśli
    kwota jest podana rocznie, to czy pracując od marca mogę odliczyć cały
    roczny limit, czy tylko 9/12 ??





Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1