  • 1. Data: 2005-03-07 10:02:09
    Temat: brak Pitu za 2004 rok
    Od: "N" <n...@b...pl>

    Kochani,

    Mój byly szef do dnia dzisiejszego nie wydał mi PITu 11 za 2004rok, co w tej
    sytuacji? Moge go jakos brzydko mówiąc udupic?
    Pozdrawiam
    Niki.

  • 2. Data: 2005-03-07 10:05:37
    Temat: Re: brak Pitu za 2004 rok
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    N wrote:

    > Mój byly szef do dnia dzisiejszego nie wydał mi PITu 11 za 2004rok, co
    > w tej sytuacji? Moge go jakos brzydko mówiąc udupic?

    Jeśli nie chcesz stracić pracy to mu przypomnij.
    Jak chcesz stracić pracę, to napisz pisemko to Urzędu Skarbowego, że
    nie możesz rozliczyć się z podatku bo taki to i taki nie wydał ci
    PIT-u. Oni mu wtedy "przypomną".

  • 3. Data: 2005-03-07 14:33:52
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    N wrote:
> [...]
    >
    > Mój byly szef do dnia dzisiejszego nie wydał mi PITu 11 za 2004rok, co w tej
    > sytuacji? Moge go jakos brzydko mówiąc udupic?

    1. Napisz do szefa poleconym z przypomnieniem
    2. Napisz do jego US.
    .