  • 11. Data: 2008-09-02 15:55:40
    Temat: Re: Urzad skarbowy a pieniadze z ubezpieczenia
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Jacek Osiecki w <news:slrngbqo2a.g79.joshua@tau.ceti.pl>:

    > To może powalcz żeby sobie sami zabrali ów wrak "wart 5000" :) Po co masz
    > się tym martwić? Skoro taki według nich wartościowy to niech wezmą...

    Przecież napisał, że TU znalazło klienta, wiec po co ma walczyć?
    A jemu obojętne raczej komu wystawi fakturę.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 12. Data: 2008-09-03 05:07:52
    Od: "kraxon" <n...@i...pl>

    > Przecież napisał, że TU znalazło klienta, wiec po co ma walczyć?
    > A jemu obojętne raczej komu wystawi fakturę.

    Wczoraj sie juz dowiadzialem ile co jest warte.
    Wartosc naprawy jest wyzsza niz watosc samochodu ( tak wyliczylo TU PZU ) ,
    czyli orzekli szkode calkowita.
    Tak wiec :

    Samochod przed wypadkiem : 18400 netto
    Po wypadku : ~4650 netto ( za tyle moze go kupic firma, ktora wygrala
    aukcje )

    Czyli PZU moze mi wyplacic jedynie : 13750 netto

    http://www.rp.pl/artykul/55974,58128_Strata_jest_kos
    ztem_przedsiebiorcy__a_odszkodowanie_przychodem.html

  • 13. Data: 2008-09-03 08:08:16
    Od: "kraxon" <donic@(usun)wp.pl>

    > [1] Obaj sie mylimy -- bo autor (i Ty w przykładzie też) sprzedaje
    > samochód (co z tego, że wrak), a nie utracił go lub zlikwidował ;-)

    Czy go sprzedam w całości jako wrak to jeszcze nie wiem :)

    Myślę żeby wyciągnąć cale (sprawne) rzeczy i sprzedać, a to co z niego
    zostanie oddać na złomowisko , na którym dostane potwierdzenie złomowania.
    Mogą nawet fakturę wystawić na 0zl :)