  • 1. Data: 2007-07-26 06:40:12
    Temat: Usługi budowalne - ryczałt
    Od: "aszfer" <a...@o...pl>

    Witam, planuje otworzyć działalność gospodarczą - budowlanka, instalacje,
    wykończeniówka. Myslę o ryczałcie ewidencjonowanym jako formie
    opodatkowania.
    I taraz pytanie: jaka stawka będzie mnie obowiązywać?
    Niby roboty budowlane to 5,5%, no ale usługi to 8,5%, a z kolei gdybym
    sprzedawał usługę/robotę z materiałem to stawka od handlu datalicznego to
    3%. Jak to wszystko pogodzić?

  • 2. Data: 2007-07-26 09:00:53
    Temat: Re: Usługi budowalne - ryczałt

    Dnia 26-07-2007 o 08:40:12 aszfer <a...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > Niby roboty budowlane to 5,5%, no ale usługi to 8,5%, a z kolei gdybym
    > sprzedawał usługę/robotę z materiałem to stawka od handlu datalicznego to

    Czemu drugi rasz wysyłasz to samo?