  • 1. Data: 2007-07-26 10:19:27
    Temat: karta wynagrodzeń, pytanie co do zawartosci
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Witam!
    Spotkalem sie z roznymi wzorami kart, mniej lub bardziej pokreconymi.
    Prosze mi powiedziec czy wystarczy ze na karcie wynagrodzen bede miec
    wszystkie pola ktore sa na liscie plac + pole z podstawa wymiaru skladek
    na ub spoleczne narastajaco oraz pole z podstawa naliczenia podatku
    dochodowego narastająco?
    Na jednym wzorze mam dwukrotnie wymienione skladki na ub spol
    pracownika, przy czym nad jedynym jest napis umowa o prace, stad
    domniemywam ze w pierwszym wypadku wpisuje skladki na wszystkie umowy
    (dzielo i zlecenie zaqwarte z wlasnym pracownikiem rowniez) a w drugim
    tylko te pochodzace z umowy o prace. Czy konieczne jest takie
    rodzielenie czy nie? I czy na karcie wynagrodzen wpisuje tylko te
    zatrudnienia ktore choc przez chwile trwaly w konkretnym oresie (roku
    ktorego dotyczy karta) czy wszystkie? Czy wpisuje urlopy (rodzaj i od
    kiedy)- bo tak mam na jednym wzorze - czy to rownie(r)z nie jest konieczne?
    (prosze o nieudzielanie odpowiedzi w rodzaju - zaleznie jak program
    bedzie miec, poniewaz mnie chodzi o teorie, a nie to co sobie ubzdural
    autor programu :-) )

    pozdrawiam
    P.

    ps.
    czy w polach dotyczacych zatrudnienia wpisuje kwote wyn. zas. czy
    wszystkie razem ze wszystkimi stalymi dodatkami ?

  • 2. Data: 2007-07-26 10:26:39
    Temat: Re: karta wynagrodzeń, pytanie co do zawartosci
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    chodzilo o karte przychodow a nie wynagrodzen.
    Zreszta ... trzeba dwie prowadzic, wynagrodzen i przychodow czy
    wystarczy przychodow ?

    P.

  • 3. Data: 2007-07-26 10:28:13
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    w karcie przychodow moglbym dodac pola wyn. za urlop, za godziny
    nadliczbowe (50 i 100%) i by wsyzlo na jedno przeciez.