eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiUslugi informatyczne, instalowanie oprogramowania OpenSource › Uslugi informatyczne, instalowanie oprogramowania OpenSource
    From: Jaro <n...@n...spam>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Uslugi informatyczne, instalowanie oprogramowania OpenSource
    Date: Sun, 28 Dec 2003 14:20:00 +0100

    Witajcie!

    Jestem studentem informatyki. Nie stac mnie na zalozenie dzialalnosci
    gospodarczej. Chcialbym zarabiac wykonujac witryny WWW dla firm, oraz
    instalowac oprogramowanie OpenSource, systemy Linux, pakiety biurowe,
    serwery WWW, bramy internetowe itd. Oczywiscie chce aby bylo to legalne i
    chce odprowadzac podatki. Dodam ze jeszcze nigdzie nie pracowalem i nigdy
    sie nie rozliczalem. Mozecie mi cos poradzic w tej kwestii? Na co musze
    zwrocic uwage? Gdzie moglbym znalezc materialy na temat rodzajow umow,
    calkowicie podstawowa wiedza.

    Pozdrowienia,
    Jaro