  • 1. Data: 2009-04-27 16:13:44
    Temat: VAT 7K - pierwszy raz
    Od: "MariuszM" <m...@T...onet.pl>

    Pytanie z serii idiotycznych, ale rzeczywiście nie wiem jak to wpisać.
    Czy kwartał za który składamy deklarację ma być wpisany cyfrą arabską '1'
    czy rzymską 'I', czy może nie ma to w ogóle znaczenia?

    --

    pozdrawiam,
    MariuszM

  • 2. Data: 2009-04-27 16:17:37
    Temat: Re: VAT 7K - pierwszy raz
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 27-04-2009 o 18:13:44 MariuszM <m...@t...onet.pl>
    napisał(a):

    > Pytanie z serii idiotycznych, ale rzeczywiście nie wiem jak to wpisać.
    > Czy kwartał za który składamy deklarację ma być wpisany cyfrą arabską '1'
    > czy rzymską 'I', czy może nie ma to w ogóle znaczenia?

    :-) Nie ma znaczenia, a przynajmniej sam pisałem i tak i tak
    i za każdym razem w różnych US zwrot przychodził

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 3. Data: 2009-04-27 16:27:08
    Od: "MariuszM" <m...@T...onet.pl>

    Dzięki.
    Zauważyłem też, że w tych nowych drukach chcę PESEL, wcześniej tego nie
    było. Zastanawiam się po co im w takim razie data urodzenia skoro chcą
    PESEL. No nic piszę datę urodzenia przecinek i PESEL, niech mają jak chcą :)

    --

    pozdrawiam,
    MariuszM

  • 4. Data: 2009-04-27 17:08:06
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-04-27, MariuszM <m...@T...onet.pl> wrote:

    [...]

> [...]
    > PESEL. No nic piszę datę urodzenia przecinek i PESEL, niech mają jak chcą :)

    Zazwyczaj się i to (data ur) prosi do podstawowej weryfikacji (pesela).

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 5. Data: 2009-04-27 17:19:41
    Od: "MariuszM" <m...@T...onet.pl>

    > Zazwyczaj się i to (data ur) prosi do podstawowej weryfikacji (pesela).

    Po co im weryfikacja PESELa?
    Jak już chcą tak bardzo nas identyfikować to mam super pomysł: niech każdy
    obok podpisu kapnie kropelkę swojej krwi i odciśnie w niej odcisk palca, to
    będzie jednoznaczna i prawie niemożliwa do podrobienia identyfikacja.
    Pytanie tylko po co?

    --

    pozdrawiam,
    MariuszM

  • 6. Data: 2009-04-27 17:39:30
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    MariuszM pisze:

> [...]
    > każdy obok podpisu kapnie kropelkę swojej krwi i odciśnie w niej odcisk
    > palca, to będzie jednoznaczna i prawie niemożliwa do podrobienia

    Jak wprowadzali NIPy to ściemniali, jak to będzie prosto, że
    wystarczy będzie podać NIP i już żadnych innych danych nie trzeba
    będzie, bo będzie wszystko zapisane, deklaracje na pół strony itp. A
    jest jak jest, jak to w Polsce...

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2009-04-29 22:44:26
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 27 Apr 2009, Liwiusz wrote:

    > Jak wprowadzali NIPy to ściemniali, jak to będzie prosto, że wystarczy
    > będzie podać NIP i już żadnych innych danych

    Staram się zawsze przy okazji przypominać, że wprowadzanie wielu
    różnych numerków uzasadniano właśnie tym, że "nie trzeba będzie
    trzymać różnych identyfikatorów *RAZEM*"
    Znaczy aby nie dało się na podstawie NIP wyciągać namiarów o chorobach,
    tak dla przykładu, bo "w bazach nie ma być dwu identyfikatorów naraz".
    Jak jest...

    > A jest jak jest,

    O to to.

    pzdr, Gotfryd