  • 1. Data: 2011-01-06 13:14:28
    Temat: VAT a paliwo kupione zagranicą
    Od: "Robert Winkler" <n...@n...org>

    Witam,
    Czy orientuje się może ktoś jak wygląda w Czechach, Niemczech oraz Austrii
    kwestia odliczenia podatku VAT za paliwo?
    Czy w parie podatkowym tych państw istnieją jakieś ograniczenia
    albo wymogi jakie musi spełniać pojazd aby można było odliczyć VAT wydany na
    paliwo,
    (coś w rodzaju polskiej kratki, czy ograniczenia do 3.5t)

    Interesowało by mnie to gdyż zgodnie z artykułem jaki czytałem dziś rano
    (http://www.rp.pl/artykul/56164,588953-VAT-na-paliwo
    -nie-dla-przygranicznych-firm.html)
    za paliwo kupione w innym kraju Unii Europejskiej
    VAT za to paliwo powinno sie rozliczać według zasad obowiązujących w danym
    kraju
    mimo że jako firma polska deklaracje składam w Polsce.

    __
    Pozdrawiam
    Robert Winkler

  • 2. Data: 2011-01-06 18:46:14
    Temat: Re: VAT a paliwo kupione zagranicą
    Od: Daniel Stalica <d...@s...info>

    W dniu 2011-01-06 14:14, Robert Winkler pisze:

    > za paliwo kupione w innym kraju Unii Europejskiej
    > VAT za to paliwo powinno sie rozliczać według zasad obowiązujących w
    > danym kraju
    > mimo że jako firma polska deklaracje składam w Polsce.

    Tam mowa jest o zwrocie podatku VAT, ktoś wie jakie to formalności są
    wymagane? np w Słowacji lub Czechach?