  • 1. Data: 2005-08-16 07:19:16
    Temat: Odliczenia na remont za 2005
    Od: "rybak" <r...@o...pl>

    Witam, mam pytanko dotyczące odliczeń wydatków na remont mieszkania.

    Czy można odliczyć zabudowę kuchni, przedpokoju meblami zaprojektowanymi i
    wykonanymi przez zakład stolarski.

    Pozdrawiam i przepraszam jeśli (a zapewne ) temat był poruszany.

    Rybak

  • 2. Data: 2005-08-16 13:12:24
    Temat: Re: Odliczenia na remont za 2005
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik "rybak"
> [...]
    > wykonanymi przez zakład stolarski.
    >
    > Pozdrawiam i przepraszam jeśli (a zapewne ) temat był poruszany.
    --------------------------------------
    Za odpowiedz mały cytat z rozporzadzenie z wykazu remontowego ulgi na lokal
    mieszkalny :
    1. Remont, modernizacja lub wykonanie nowych elementów w lokalu mieszkalnym:

    1) ścianek działowych, sufitów, tynków i okładzin wewnętrznych,
    2) podłóg i posadzek,

    3) okien, świetlików i drzwi,

    4) powłok malarskich i tapet,

    5) elementów kowalsko-ślusarskich,

    6) izolacji przeciwwodnych, przeciwwilgociowych, dźwiękochłonnych i
    cieplnych,

    7) pozostałych elementów (np. pawlaczy, trwale umiejscowionych szaf
    wnękowych, obudowy wanien, zlewozmywaków, grzejników).

    Ciebie raczej tyczy 7 a tam raczej całych mebelków nie da sie podciągnąc .

    Wiola