  • 1. Data: 2003-01-22 23:25:17
    Temat: pytanie o ewidencję środków trwałych
    Od: "briss" <b...@w...pl>

    Ludziska pomocy !!!
    Już sam się pogubiłem mam pytanie dotyczące prowadzenia ewidencji środków
    trwałych w firmie jednoosobowej, tzw płacącej podatek zryczałtowany i
    będącej jednocześnie płatnikiem VAT-u -tyle wyjaśnień
    Teraz sytuacja jaka może zaistnieć :
    1. kupuje na firmę powiedzmy laptopa za jakieś 3000 zł
    2. sprzęt elektromechaniczny (wiertarki itp.) za jakieś 1000 zł
    teraz pytanie : czy muszę prowadzić ewidencję środków trwałych i cały ten
    cyrk z rozliczaniem amortyzacji tego sprzętu ?

  • 2. Data: 2003-01-23 09:59:05
    Temat: Re: pytanie o ewidencję środków trwałych
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    briss <b...@w...pl> wrote:
> [...]
    cały
    > ten cyrk z rozliczaniem amortyzacji tego sprzętu ?

    Ewidencję ST musisz prowadzić,ale przy podanych przez Ciebie wartościach
    sprzętu wygląda na to że Ty takich środków wcale nie posiadasz.

    --
    Jacek

    "Jeśli ktoś ci mówi, że będzie lepiej, to wyślij go na drzewo"

    Cytat z Urbana - proszę nie uważać ,że to mój autorytet