    From: "Janko" <J...@M...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: VAT -spozniona deklaracja-kara
    Date: Sun, 3 Feb 2008 13:04:50 +0100

    Witam,

    W kwietniu 2007 zamykalem DG, 25 tego miesiaca mialem zlozyc deklaracje
    VAT za luty, jako ze dzialalnosc na zamknieciu wszystkie kwoty byly 0.
    Niestety zachorowalem i nie bylem w stanie zlozyc/wyslac deklaracji
    osobiscie poprosilem zaufana osobe ktora miala wyslac 25.
    Osoba ta wyslala 26 nie powiadamiajac mnie o tym a ja glupi nie sprawdzilem
    potwierdzenia wyslania listu poleconego.
    W czwartek otrzymalem wezwanie z US za 56 ustp 4 kodeksy karrnego
    skarbowego.
    Jako ze w piatek nie moglem sie dodzwonic do US -pytanie co mnie czeka jaka
    kara?
    Przez 4 lata dzialalnosci nie spoznialem sie ani razu, co do choroby to mam
    karte z przychodni z data wizyty-zwolnienia nie bralem bo nie potrzebowalem.

    Prosze o pomoc bo spac to ja nie moge a nie stac mnie na zaplacenie 1500 zl
    Czy ew. moge sie odwolac od mandatu?
    Mozecie podzielic sie doswiadczeniami co zrobic w takim wypadku?
    Chcial bym uczciwie przedstawic sprawe w US.

    Z gory
    dzieki
    Piotrek