  • 1. Data: 2007-04-01 16:46:06
    Temat: Vat za sprowadzenie dostawczaka
    Od: "Radek Urban" <r...@p...fm>

    Witam
    Może mi ktoś odpowiedzieć czy za sprowadzone z Włoch używane auto dostawcze
    (Ford Transit) odprowadza się do Urzędu Skarbowego Vat w wysokości 22% ceny
    samochodu? Sprzedawca twierdzi że nie. Auto nie jest jeszcze zarejestrowane,
    w Polsce jest od tygodnia.
    Dziękuję za wszeklą pomoc, pozdrawiam Radek Urban.

  • 2. Data: 2007-04-02 05:11:42
    Temat: Re: Vat za sprowadzenie dostawczaka
    Od: "master" <m...@m...pl>

    moze juz odprowadzil we Wloszech :-))

    M.

  • 3. Data: 2007-04-02 09:56:02
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 2 Apr 2007, master wrote:

    > moze juz odprowadzil we Wloszech :-))

    ...dobrowolne zapłacenie podatku VAT w kraju A nie uprawnia do
    zaniechania obowiązku w kraju B :)
    Mi się zdaje że VAT się należy.
    "Środki transportu" mają odrębne przepisy nakazujące opodatkowanie
    w kraju nabywcy - jest jakiś wyjątek?

    pzdr, Gotfryd

  • 4. Data: 2007-04-02 12:54:32
    Od: gonia <g...@w...pl>

    Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

> [...]
    > zaniechania obowiązku w kraju B :)
    > Mi się zdaje że VAT się należy.
    > "Środki transportu" mają odrębne przepisy nakazujące opodatkowanie

    nowe środki transportu
    uzywane w zależności od tego, czy stanowią nabycie wewnatrszwspólnotowe
    czy nie
    w innym przypadku US wydaje odpłatnie świstek na druku stosownym, że
    jest zwolnione z opodatkowania
    to tak ogólnie

  • 5. Data: 2007-04-02 17:05:33
    Od: "master" <m...@m...pl>

    czyli nie wszystkie samochody sa obciazone VATem?

    m.