  • 1. Data: 2007-04-01 17:14:30
    Temat: Raporty dobowe z kasy fiskalnej - wpisywanie do KPiR i Vat - F1
    Od: newsgroups <newsgroups@news_groups.pl>

    Witam

    Mam pytanie odnosnie wpisywania danych z raportu dobowego do programu
    ksiegowego (KPiR i VAT) (Faktury i zakupy sa automatycznie zassysane do
    ksiąg)

    W programie nie mam jakiegos modulu "kasa fiskalna" wiec chce to recznie
    to wprowadzac.

    Czy w KPiR wystarczy jak wpiszę w pole:
    3 (nr dowodu ksiegowego) - nr raportu dobowego
    6 (opis zdarzenia) - wpisze " przychód na kasie fiskalnej"
    7 (wartosc sprzedanych towarow i uslug) - kwotę netto z raportu

    W VAT
    Wpiszę poszczegolne stawki VATu wg raportu (22, 7, 0) z numerem raportu
    dobowego

    Czy tak bedzie dobrze ?